Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud
Kringleidersmail 26 - Klaar! - That's it! - C'est fini! - ..

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Kringleiders
Auteur Bericht
Augustinus Ichthiaan
Amateur
Amateur

BerichtGeplaatst: Ma 28-06-2010, 14:01    Onderwerp: Kringleidersmail 26 - Klaar! - That's it! - C'est fini! - .. Reageer met quote

Beste kringleiders,

Het zit er zo'n beetje op, het jaar is nu echt bijna afgelopen! Vakantieplannen staan te trappelen om uitgevoerd te worden en het WK dendert door richting een bloedstollende finale. Tijd om nog even achterom te kijken en, hopelijk met een voldaan gevoel, de deur dicht te gooien en te genieten van een welverdiende rust.

Op de kringleidersborrel heb ik het al gedaan, hier doe ik het nog eens, ook voor de mensen die er toen niet bij waren:

KRINGLEIDERS, BEDANKT!

Dankzij jullie inzet heeft een groep mensen een jaar lang samen God gezocht, lief en leed gedeeld, de schouders onder Ichthus gezet. Mede dankzij jullie inzet zijn mensen weer wat dichter naar God toe gegroeid en is Gods koninkrijk hier op aarde weer wat beter zichtbaar geworden. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben om kringleider te zijn en dat het niet alleen maar een zware last was. Ook hoop ik van harte dat het voor jullie een leerzaam jaar was, waarin je meer over God, anderen en jezelf hebt geleerd.

Ik hoop velen van jullie volgend jaar weer binnen Ichthus te zien, sommigen weer als kringleider, anderen in andere functies, en sommigen zullen Ichthus helaas verlaten. Zoals jullie gisteren hebben kunnen horen of in je mail hebt kunnen lezen zullen jullie mij volgend jaar terugzien als coach. Ik heb nu al zin in komend jaar!

Ook nu, zo aan het eind van het jaar, zijn er nog heel wat praktische dingen die geregeld moeten worden, daarvoor vraag ik nog één keer jullie medewerking door het doen van de onderstaande mededelingen.

Ik wens jullie een leuke laatste kring, veel succes met de laatste loodjes van studie, stage etcetera en tot op de GGB, de slotavond of het slotweekend!

Johannes
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Kringleiders Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1