|
|
| Auteur |
Bericht |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Do 19-08-2010, 09:33 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Ichthianen,
De intro gaat over een paar weekjes van start. Om de potentiële ichthianen een representatief beeld te geven van Ichthus willen we ze ook kennis laten maken met de basis van Ichthus, namelijk de wekelijkse kringavond. Daarom zal er voor de potentiële ichthianen op dinsdag 14 september de mogelijkheid zijn om een proefkring bij te wonen.
Voor deze proefkringen hebben we jullie hulp heel hard nodig! We hebben namelijk mensen nodig die hun huis beschikbaar stellen of de studie willen leiden, tevens is het leuk als er gewoon ichthianen aanwezig zijn. We willen ongeveer 6 proefkringen samenstellen.
De proefkring is best wel bepalend voor de uiteindelijke beslissing, dus we gaan er vanuit dat we op jullie kunnen rekenen! Geef zo gauw mogelijk aan als je 1 van bovengenoemde taken op je wilt nemen! Ook als je ‘gewoon’ de kringavond wil bijwonen. We hopen op jullie medewerking! Voor opgave van 1 van de genoemde taken, mailen naar: intro at icht.nl
De introcie
Laatst aangepast door Karakter op Do 19-08-2010, 10:38, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
!nge  Hobbyist

|
Geplaatst: Do 19-08-2010, 09:54 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
| Leuk! Welke datum is het? |
|
| Naar boven |
|
 |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Do 19-08-2010, 10:39 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Heel goed punt, het is aangepast  |
|
| Naar boven |
|
 |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Vr 03-09-2010, 22:51 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
| kick! |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Za 04-09-2010, 09:58 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Doe mij maar een taak! (dat had ik al gezegd ) |
|
| Naar boven |
|
 |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Zo 05-09-2010, 17:10 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Wil je studieleider zijn? Zo heb ik je nu ingepland
Oh en ik heb nog veel meer mensen nodig, ik heb nu 2 studieleiders & 2 locaties en uiteraard ook nog ichthianen die mee willen kringen, maar ik heb nog minsten 4 studieleiders & 4 huizen nodig....
Mail dus naar intro@icht |
|
| Naar boven |
|
 |
T Get a life

|
Geplaatst: Zo 05-09-2010, 20:53 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Helaas heb ik college, maar ik moet eerst even kijken of dat niet opgenomen wordt, als dat zo is, dan ben ik misschien nog van de partij . |
|
| Naar boven |
|
 |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Zo 05-09-2010, 22:22 Onderwerp: Re: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
| T schreef: | Helaas heb ik college, maar ik moet eerst even kijken of dat niet opgenomen wordt, als dat zo is, dan ben ik misschien nog van de partij . |
Je kunt het ook laten opnemen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Karakter  Get a life

|
Geplaatst: Wo 08-09-2010, 12:25 Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode |
|
|
Ik kick dit maar weer even en morgen komt het ook weer in de RSM te staan, maar jullie hebben vast wel het aantal nieuwejaars gister mogen zien! Super veel en dat is super leuk, maar er zijn ook nog een groot aantal die een proefkring willen bezoeken en daarvoor heb ik nog 2 huizen en 4 (!!!) studieleiders nodig. Bij studieleiden hoef je niet een eigen studie te schrijven, dat mag wel, als je dat graag wil, maar je kunt ook prima een bijbelstudieboekje van vorige jaren gebruiken, dan maken ze daar meteen kennis mee . Dus geef U op en mail  |
|
| Naar boven |
|
 |
|