Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud
Proefkringen tijdens de introductieperiode

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Mededelingen
Auteur Bericht
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Do 19-08-2010, 08:33    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Ichthianen,

De intro gaat over een paar weekjes van start. Om de potentiële ichthianen een representatief beeld te geven van Ichthus willen we ze ook kennis laten maken met de basis van Ichthus, namelijk de wekelijkse kringavond. Daarom zal er voor de potentiële ichthianen op dinsdag 14 september de mogelijkheid zijn om een proefkring bij te wonen.

Voor deze proefkringen hebben we jullie hulp heel hard nodig! We hebben namelijk mensen nodig die hun huis beschikbaar stellen of de studie willen leiden, tevens is het leuk als er gewoon ichthianen aanwezig zijn. We willen ongeveer 6 proefkringen samenstellen.

De proefkring is best wel bepalend voor de uiteindelijke beslissing, dus we gaan er vanuit dat we op jullie kunnen rekenen! Geef zo gauw mogelijk aan als je 1 van bovengenoemde taken op je wilt nemen! Ook als je ‘gewoon’ de kringavond wil bijwonen. We hopen op jullie medewerking! Voor opgave van 1 van de genoemde taken, mailen naar: intro at icht.nl

De introcie

Laatst aangepast door Karakter op Do 19-08-2010, 09:38, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
!nge Ichthiaan
Hobbyist
Hobbyist

BerichtGeplaatst: Do 19-08-2010, 08:54    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Leuk! Welke datum is het?
Naar boven
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Do 19-08-2010, 09:39    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Heel goed punt, het is aangepast Wink
Naar boven
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Vr 03-09-2010, 21:51    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

kick!
Naar boven
Femke Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Za 04-09-2010, 08:58    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Doe mij maar een taak! Smile (dat had ik al gezegd Smile)
Naar boven
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Zo 05-09-2010, 16:10    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Wil je studieleider zijn? Smile Zo heb ik je nu ingepland Wink

Oh en ik heb nog veel meer mensen nodig, ik heb nu 2 studieleiders & 2 locaties en uiteraard ook nog ichthianen die mee willen kringen, maar ik heb nog minsten 4 studieleiders & 4 huizen nodig.... Smile

Mail dus naar intro@icht
Naar boven
T
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Zo 05-09-2010, 19:53    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Helaas heb ik college, maar ik moet eerst even kijken of dat niet opgenomen wordt, als dat zo is, dan ben ik misschien nog van de partij Wink.
Naar boven
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Zo 05-09-2010, 21:22    Onderwerp: Re: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

T schreef:
Helaas heb ik college, maar ik moet eerst even kijken of dat niet opgenomen wordt, als dat zo is, dan ben ik misschien nog van de partij Wink.

Je kunt het ook laten opnemen Wink
Naar boven
Karakter Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Wo 08-09-2010, 11:25    Onderwerp: Proefkringen tijdens de introductieperiode Reageer met quote

Ik kick dit maar weer even en morgen komt het ook weer in de RSM te staan, maar jullie hebben vast wel het aantal nieuwejaars gister mogen zien! Super veel en dat is super leuk, maar er zijn ook nog een groot aantal die een proefkring willen bezoeken en daarvoor heb ik nog 2 huizen en 4 (!!!) studieleiders nodig. Bij studieleiden hoef je niet een eigen studie te schrijven, dat mag wel, als je dat graag wil, maar je kunt ook prima een bijbelstudieboekje van vorige jaren gebruiken, dan maken ze daar meteen kennis mee Smile. Dus geef U op en mail Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1