|
|
| Auteur |
Bericht |
wolk9 Hobbyist

|
Geplaatst: Do 06-03-2008, 18:21 Onderwerp: De Opname |
|
|
| Lees je Bijbel bidt elke dag... |
|
| Naar boven |
|
 |
Fransiscus  Professional

|
Geplaatst: Do 06-03-2008, 19:32 Onderwerp: De Opname |
|
|
| Quote: | Hoeveel vrij spel is vrij spel? Dit hangt m.i. namelijk samen met de invloed die God heeft in de levens van mensen. (Zie o.a. discussie over Euthyprodillema en gebedsverhoring) In elk geval is er een sterke samenhang want God laat een bepaald "vrij spel" toe.
Lees Job! |
@M: met het 'lees Job!' duidt wolk9 ongetwijfeld op het feit dat de duivel door God toegelaten werd om Job te verzoeken, en in die zin 'vrij spel' had. Hij mocht alles doen alleen niet Job's leven nemen.
Volgens mij is dat het antwoord op je vraag aan wolk9 |
|
| Naar boven |
|
 |
M Genie

|
Geplaatst: Do 06-03-2008, 19:38 Onderwerp: De Opname |
|
|
Helaas weiger ik verder in discussie te gaan met mensen die niet willen argumenteren en alleen maar met bijbelteksten gooien en mensen de grond in trappen. Daarnaast jammer dat het hier moet gebeuren terwijl ik eindelijk hoop had dat de boel hier wat tot leven kwam.
(Als het een ichthiaan is die de boel voor de gek houdt, ga er vanuit dat ik het niet waardeer )
In elk geval wel bedankt voor het meedenken Andries!
M
Nu eten  |
|
| Naar boven |
|
 |
Roberto webmaster

|
Geplaatst: Do 06-03-2008, 19:43 Onderwerp: Re: De Opname |
|
|
| M schreef: | (Als het een ichthiaan is die de boel voor de gek houdt, ga er vanuit dat ik het niet waardeer ) |
Dat is het niet. |
|
| Naar boven |
|
 |
M Genie

|
Geplaatst: Do 06-03-2008, 20:42 Onderwerp: De Opname |
|
|
| Ok had ik ook niet echt verwacht maar we hadden het er hiero over en toen kwam het langs... |
|
| Naar boven |
|
 |
wolk9 Hobbyist

|
Geplaatst: Vr 07-03-2008, 12:00 Onderwerp: Re: De Opname |
|
|
| M schreef: | (Als het een ichthiaan is die de boel voor de gek houdt, ga er vanuit dat ik het niet waardeer ) | Ik ben al meer dan 30 jaar van school af..! |
|
| Naar boven |
|
 |
M Genie

|
Geplaatst: Vr 07-03-2008, 12:08 Onderwerp: De Opname |
|
|
| Quote: | | Helaas weiger ik verder in discussie te gaan met mensen die niet willen argumenteren en alleen maar met bijbelteksten gooien en mensen de grond in trappen. Daarnaast jammer dat het hier moet gebeuren terwijl ik eindelijk hoop had dat de boel hier wat tot leven kwam. |
Probeer het nog 1 keer, het is hier toch maar leeg en saai (waarom hebben ambtenaren al op donderdag weekend en ga ik door tot zaterdag???)
@ Wolkje: welke school? en check het wolkje9 topic anders even, het is namelijk wel handig iets van iemand te weten om dit soort opmerkingen te kunnen voorkomen. |
|
| Naar boven |
|
 |
wolk9 Hobbyist

|
Geplaatst: Vr 07-03-2008, 12:13 Onderwerp: Re: De Opname |
|
|
| M schreef: | | @ Wolkje: welke school? | 1976 was mijn laatste school en dat was de agrarische richting. | Quote: | | en check het wolkje9 topic anders even | Ik houd niet van hokjes
Neem de moeite wedergeboorte eens door te lezen.. ik heb ze dermate ingekort, en als jij daar volmondig ja op kunt zeggen, dan discussieer ik verder met je.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Roberto webmaster

|
|
| Naar boven |
|
 |
LiNK Amateur

|
Geplaatst: Ma 21-04-2008, 11:53 Onderwerp: Re: De Opname |
|
|
| Roberto schreef: | Is dat die knakker van die Zweedse bijbeluniversiteit? Ik herken het muurtje  |
Nee, hij is een "bekeerde jood". Ik dacht dat altijd dat hij uit de evangelische hoek komt, maar lees op het internet dat hij zevendags adventist is. Nou ja, wat hij zei is wel interessant. Met name geeft hij aan dat bijbelteksten van de opname zoals deze wordt gepresenteerd door aanhangers als La Haye helemaal geen betrekking hebben op hun theorie en ingaat tegen hetgeen Jezus zelf heeft gezegd in Mattheus 24 onwards. |
|
| Naar boven |
|
 |
LiNK Amateur

|
|
| Naar boven |
|
 |
gelovige Beginner

|
Geplaatst: Do 13-01-2011, 04:00 Onderwerp: De Opname |
|
|
De eindtijdstudie van Frank Ouweneel is opruiend en ophitsend. Hij benoemt de islam, tot satans voertuig. Daarmee zaait hij tweedracht onder de mensen. Juist hij zou moeten beseffen, dat het zaaien van tweedracht het werk van de duivel is. Dit doende, kun je zelf wel eens het viertuig van de duivel zijn.
http://kritischgeloven.blogspot.com/2010/11/frank-ouweneel-boodschapper-van-god-of.html |
|
| Naar boven |
|
 |
|