|
|
| Auteur |
Bericht |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Do 04-12-2008, 11:54 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Hallo allemaal,
Als webmaster weet je dat er veel meer op de site staat dan de gemiddelde Ichthiaan ooit zal tegenkomen. Dat is jammer. Daarom begin ik bij deze met dit nieuwe onderwerp, waar ik (ongeveer) wekelijks een andere pagina op de Ichthussite in de spotlights zal zetten.
Deze week: de WR |
|
| Naar boven |
|
 |
Sjoetje Verslaafde

|
Geplaatst: Do 04-12-2008, 15:43 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Wat een ubersuffe foto! Daar gaan we wat aan doen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Ma 08-12-2008, 20:14 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Sjoetje schreef: | | Wat een ubersuffe foto! Daar gaan we wat aan doen! | Stuur maar door...
Deze week: De coaches!
Nee, ik zal niet zo het menu bijlangs gaan. Het is alleen zo dat deze pagina recentelijk is gepdate, en daarom wel eens in het zonnetje mag staan. |
|
| Naar boven |
|
 |
milo  Genie

|
Geplaatst: Di 09-12-2008, 09:02 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Bram mathijs schaam je, jullie kunnen best elk 2 meiden optillen.
Al is de symbolic prachtig AAP wordt door LEF op handen gedragen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Zo 21-12-2008, 18:48 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Deze week:
Het sjaarslied van 2008! (Nu het nog kan...)
Wist jij dat dit ook op de site stond? |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 15:09 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Nieuw op de site: shortcuts!
En aangezien je weinig hebt aan shortcuts die niemand kent, hierbij een lijst. Mis je nog shortcuts? Mail of PM me dan even. |
|
| Naar boven |
|
 |
SaxyLady Forum alumnus
|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 15:53 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Misschien handig als je er ook op kan klikken?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 16:14 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Ach, dat is veel meer werk dan dubbelklikken en Ctrl-C. |
|
| Naar boven |
|
 |
SaxyLady Forum alumnus
|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 16:47 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
dan moet je het ook in 1 keer goed doen he
of je geeft mij de inlogcodes en ik verander het voor je |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 16:52 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| SaxyLady schreef: | dan moet je het ook in 1 keer goed doen he
of je geeft mij de inlogcodes en ik verander het voor je | Laat ik dat maar niet doen, dan weet jij ook hoe bagger de site in elkaar zit.  |
|
| Naar boven |
|
 |
SaxyLady Forum alumnus
|
Geplaatst: Vr 02-01-2009, 17:17 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Tim schreef: | | SaxyLady schreef: | dan moet je het ook in 1 keer goed doen he
of je geeft mij de inlogcodes en ik verander het voor je | Laat ik dat maar niet doen, dan weet jij ook hoe bagger de site in elkaar zit.  |
Je hebt het nu al verklapt  |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Ma 23-03-2009, 18:22 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
En van de meest handige (en toch relatief ongebruikte) functies op de site is het ledenoverzicht. Heel handig omdat je gewoon alle gezichten van de Ichthianen bij hun naam krijgt. Ik gebruik het zelf ook altijd als ik niet op een naam kan komen.
Vandaag heb ik het ledenoverzicht uitgebreid met een aantal sorteermogelijkheden, waardoor je nog makkelijker de persoon kunt vinden die je zocht, bijvoorbeeld door te sorteren op kring.
Zijn er nog meer manieren om te sorteren die je mist? Meld het me even, dan voeg ik het toe (mocht ik het ermee eens zijn dat het een waardevolle toevoeging is, natuurlijk ). |
|
| Naar boven |
|
 |
LA Pcheur  Professional

|
Geplaatst: Di 24-03-2009, 12:49 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Ik mis nog zoekfunctie op Ichthus stellen... |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Di 24-03-2009, 12:51 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| LA Pcheur schreef: | | Ik mis nog zoekfunctie op Ichthus stellen... | Sorry, maar dat houden we niet bij in de database. Zou wel domme quotes in de Claridad schelen.  |
|
| Naar boven |
|
 |
T Get a life

|
Geplaatst: Di 24-03-2009, 17:56 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Ik mis een sorteerfunctie op de hoeveelheid voornamen...  |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 17:24 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
oke, dit is een beetje topickaping, maar ik heb geen zin een nieuw onderwerp ervoor aan te maken.
Op http://www.icht.nl/pagina54.html staat dat Bestuur Van Gorcum het bestuur van 2008/2009 is. Dat klopt natuurlijk niet .
Goed, en nu weer over tot de orde van de dag. |
|
| Naar boven |
|
 |
Proeme Get a life

Geregistreerd: 16-9-2004 Berichten: 4299 Woonplaats: Huize Pannenkoe, Vinkhuizen, Grunn
|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 21:16 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
als we dan toch aan topickaping doen, een tip over de foto: maak een kleinere uitsnede. Het gaat om het bestuur, niet om de rotsen en de zee. Dat is slechts achtergrond.
Dus, knip de randen eraf zodat het bestuur beeldvullend wordt. |
|
| Naar boven |
|
 |
LA ShakeIt Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 21:26 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Proeme schreef: | | rotsen en de zee |
Of keien en het IJsselmeer... Urk is best mooi!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 21:27 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Maar dat is het IJsselmeer! Dat kan je niet zomaar doen. Ik vind de achtergrond ook mooi . |
|
| Naar boven |
|
 |
LA ShakeIt Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 21:29 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Pcies.. zelfs inclusief pittoresk bootje en meeuw
En om on-topic te blijven: Wist je dat dit ook op de site stond? Urk aan de zee ole ole... |
|
| Naar boven |
|
 |
Proeme Get a life

Geregistreerd: 16-9-2004 Berichten: 4299 Woonplaats: Huize Pannenkoe, Vinkhuizen, Grunn
|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 22:58 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Alja schreef: | Maar dat is het IJsselmeer! Dat kan je niet zomaar doen. Ik vind de achtergrond ook mooi . | ooit was het Ijsselmeer een zee... zo
anyway, die achtergrond is ook wel zichtbaar als je het bestuur meer beeldvullend maakt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Timswa webmaster

|
Geplaatst: Ma 31-08-2009, 23:56 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Alja schreef: | oke, dit is een beetje topickaping, maar ik heb geen zin een nieuw onderwerp ervoor aan te maken.
Op http://www.icht.nl/pagina54.html staat dat Bestuur Van Gorcum het bestuur van 2008/2009 is. Dat klopt natuurlijk niet .
Goed, en nu weer over tot de orde van de dag. |
Waar?
| Proeme schreef: | als we dan toch aan topickaping doen, een tip over de foto: maak een kleinere uitsnede. Het gaat om het bestuur, niet om de rotsen en de zee. Dat is slechts achtergrond.
Dus, knip de randen eraf zodat het bestuur beeldvullend wordt. |
Deze foto heb ik zo van het bestuur doorgekregen. Als ze wilden dat ze zelf groter op de foto kwamen of er minder zee te zien was, hadden ze hem zelf wel aangepast.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Ulcridus  Professional

|
Geplaatst: Di 08-09-2009, 13:55 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
Kan ik eigenlijk ook een topic blokkeren, zodat het niet meer in mijn feed terechtkomt (je weet wel, zo'n uitvouwschermpje bovenin Firefox)? Het gaat in het bijzonder om het DPNM-topic.
Het liefst zou ik het helemaal niet meer willen zien, nergens meer... kan dat? |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Di 08-09-2009, 14:11 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Ulcridus schreef: | Kan ik eigenlijk ook een topic blokkeren, zodat het niet meer in mijn feed terechtkomt (je weet wel, zo'n uitvouwschermpje bovenin Firefox)? Het gaat in het bijzonder om het DPNM-topic.
Het liefst zou ik het helemaal niet meer willen zien, nergens meer... kan dat? | nee, ik zou dat ook graag willen |
|
| Naar boven |
|
 |
Double U B  Erelid

Geregistreerd: 20-9-2005 Berichten: 2969 Woonplaats: Huize Inzicht
|
Geplaatst: Di 08-09-2009, 14:15 Onderwerp: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| Ik zie een feautre voor de nieuwe site die ophanden is... |
|
| Naar boven |
|
 |
Roberto webmaster

|
Geplaatst: Di 08-09-2009, 14:16 Onderwerp: Re: Wist je dat dit ook op de site stond? |
|
|
| LA ShakeIt schreef: | Pcies.. zelfs inclusief pittoresk bootje en meeuw
En om on-topic te blijven: Wist je dat dit ook op de site stond? Urk aan de zee ole ole... |
Zilbootje nogwel. Mooi laten staan! |
|
| Naar boven |
|
 |
|