|
|
| Auteur |
Bericht |
Mirrie  Expert

|
Geplaatst: Wo 07-12-2011, 18:37 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Proeme schreef: | | ik wil ook puzzelen... |
Ik ook... Ik weet al wat we volgende week bij kring gaan doen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Aecie  Professional

Geregistreerd: 31-10-2010 Berichten: 349 Woonplaats: Huize de Nauwe Poort>?
|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 00:26 Onderwerp: Missers |
|
|
| De grootste misser is dat onze kring (ook) nog steeds geen claridad bezit... |
|
| Naar boven |
|
 |
RobbyBobby  Professional

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 01:02 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Aecie schreef: | | De grootste misser is dat onze kring (ook) nog steeds geen claridad bezit... |
Hebben jullie wel, kom maar halen
Laatst aangepast door RobbyBobby op Do 08-12-2011, 01:05, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Inslag  Professional

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 01:03 Onderwerp: Missers |
|
|
| er zijn volgens mij diverse kringleiders die schandalig genoeg de claridads nog niet hebben uitgereikt.. ik zit ook nog met grote nieuwsgierigheid te wachten.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Aecie  Professional

Geregistreerd: 31-10-2010 Berichten: 349 Woonplaats: Huize de Nauwe Poort>?
|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 13:06 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| RobbyBobby schreef: | | Aecie schreef: | | De grootste misser is dat onze kring (ook) nog steeds geen claridad bezit... |
Hebben jullie wel, kom maar halen |
Pardon?! Kom maar halen? Wat is dat voor attitude?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Zeiler91  Verslaafde

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 13:13 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Aecie schreef: | | RobbyBobby schreef: | | Aecie schreef: | | De grootste misser is dat onze kring (ook) nog steeds geen claridad bezit... |
precies!!!
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Fili_a  Amateur

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 14:42 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Aecie schreef: | | RobbyBobby schreef: | | Aecie schreef: | | De grootste misser is dat onze kring (ook) nog steeds geen claridad bezit... |
Dat betekent dat hij bij je mede-kringleider thuis ligt  |
|
| Naar boven |
|
 |
Myr  Expert

Geregistreerd: 22-9-2010 Berichten: 530 Woonplaats: VVF (Vreselijk Vieze Flat)
|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 15:07 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Inslag schreef: | | er zijn volgens mij diverse kringleiders die schandalig genoeg de claridads nog niet hebben uitgereikt.. ik zit ook nog met grote nieuwsgierigheid te wachten.. |
als die geen-Claridad-uitdelende kringleiders het nou eens zouden doorgeven als ze vlak voor kring niet thuis zijn en de Claridads niet mee kunnen nemen...
dan zouden we ze gewoon naar een ander kringlid kunnen brengen..! |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 17:03 Onderwerp: Missers |
|
|
| Is het misschien niet handiger om de Claridads wat eerder te verspreiden onder de kringleiders, in ieder geval een dag van tevoren? Ik check echt niet mijn brievenbus voordat ik naar kring ga, en meestal ga ik niet eens vanuit thuis naar kring... |
|
| Naar boven |
|
 |
Ghiggie  Amateur

Geregistreerd: 8-10-2007 Berichten: 215 Woonplaats: The Green Teahouse
|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 17:28 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Myr schreef: | als die geen-Claridad-uitdelende kringleiders het nou eens zouden doorgeven als ze vlak voor kring niet thuis zijn en de Claridads niet mee kunnen nemen...
dan zouden we ze gewoon naar een ander kringlid kunnen brengen..! |
Vroeger stuurde de Claridadcie nog wel eens een mailtje aan de kringleiders om ze erop te attenderen dat er Claridads in de bus kwamen. Dat verhoogd de kans in ieder geval dat een KL-er op de bewuste kringavond zijn/haar brievenbus leegt en dat een KL-er doorgeeft dat hij/zij die avond niet langs die brievenbus komt voor kring.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Myr  Expert

Geregistreerd: 22-9-2010 Berichten: 530 Woonplaats: VVF (Vreselijk Vieze Flat)
|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 17:39 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Femke schreef: | | Is het misschien niet handiger om de Claridads wat eerder te verspreiden onder de kringleiders, in ieder geval een dag van tevoren? Ik check echt niet mijn brievenbus voordat ik naar kring ga, en meestal ga ik niet eens vanuit thuis naar kring... |
dan moeten ze ook een dag eerder gedrukt worden, en dan moet de proefdruk al voor het weekend, en dan heeft de lay-outer nog minder tijd om hem in elkaar te zetten... volgens mij is dat niet handig...
| Ghiggie schreef: | | Vroeger stuurde de Claridadcie nog wel eens een mailtje aan de kringleiders om ze erop te attenderen dat er Claridads in de bus kwamen. Dat verhoogd de kans in ieder geval dat een KL-er op de bewuste kringavond zijn/haar brievenbus leegt en dat een KL-er doorgeeft dat hij/zij die avond niet langs die brievenbus komt voor kring. |
Goed dat je het zegt, dat hebben we voor deze Claridad idd niet gedaan... |
|
| Naar boven |
|
 |
Lewistrick  Professional

|
Geplaatst: Do 08-12-2011, 18:26 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Femke schreef: | | Is het misschien niet handiger om de Claridads wat eerder te verspreiden onder de kringleiders, in ieder geval een dag van tevoren? Ik check echt niet mijn brievenbus voordat ik naar kring ga, en meestal ga ik niet eens vanuit thuis naar kring... |
Je mag ook aangeven bij de commissie (claridad@icht.nl) dat je ze op een ander adres bezorgd wilt hebben.
Eerder drukken en rondbrengen levert praktische problemen op, zoals Myr al zei. Dat gaan we niet doen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mirrie  Expert

|
Geplaatst: Vr 09-12-2011, 04:39 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Lewistrick schreef: | Je mag ook aangeven bij de commissie (claridad@icht.nl) dat je ze op een ander adres bezorgd wilt hebben.  |
En dat doe je zelf niet even?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Lewistrick  Professional

|
Geplaatst: Za 10-12-2011, 00:50 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Mirrie schreef: | | Lewistrick schreef: | Je mag ook aangeven bij de commissie (claridad@icht.nl) dat je ze op een ander adres bezorgd wilt hebben.  |
En dat doe je zelf niet even?  |
Nee, dat doe ik niet zelf.
Ik weet namelijk niet of Femke dat wel wil.
Of bedoel je. Neewacht. Dat is gemeen.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mirrie  Expert

|
Geplaatst: Za 10-12-2011, 03:08 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Lewistrick schreef: | Of bedoel je. Neewacht. Dat is gemeen.  |
Ja, dat bedoel ik  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Di 03-04-2012, 13:21 Onderwerp: Missers |
|
|
O tempora, o mores! Een pagina op dit forum, plakkerig nog wel, over missers in de Claridad. De missers vliegen je in dit topic om de oren.
| Lewistrick schreef: | | Je mag ook aangeven bij de commissie (claridad@icht.nl) |
| Ghiggie schreef: | | Vroeger stuurde de Claridadcie nog wel eens een mailtje aan de kringleiders om ze erop te attenderen dat er Claridads in de bus kwamen. |
Commissie?
De Claridad heeft een redactie.
Gelukkig hoeft Tamminga sr. dit allemaal niet meer mee te maken.
En zoals u allen ziet, behoort de naam van dit blad te allen tijde cursief geschreven te worden. Ik stuurde inderdaad wel eens een mail naar de kringleiders. En in mijn tijd was de Claridad uiteraard altijd foutloos.
Wel goed om te zien dat het mooiste lijfblad van Nederland nog bestaat.  |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Di 03-04-2012, 14:40 Onderwerp: Re: Missers |
|
|
| Mr. E schreef: | | O tempora, o mores! | Wat een spreker is die man! |
|