|
|
| Auteur |
Bericht |
Zeiler91  Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 17:53 Onderwerp: fotografie |
|
|
Hallo !
Ik vroeg mij af of hier nog her en der een verdwaalde fotograaf ronddwaalt met wie gedachtes en foto's uitgewisseld kunnen worden! Ik zie dat op meerdere fora langskomen en het leek mij grappig om te kijken of er hier ook animo voor is!!!
spit-it-out !
Jaap |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 18:10 Onderwerp: fotografie |
|
|
Wat had je in gedachten? Ik ben wel een fotograaf (in die zin dat ik het leuk vind om mooie foto's te maken), maar weet niet of dit de juiste plek is om daarover te spugen...  |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 18:15 Onderwerp: fotografie |
|
|
leuke aanvullingen: post je mooie/kunstige/mooi-van-lelijkheid-zijnde/grappige foto's hier, showcasen is altijd leuk
(kom er maar in, Proeme) |
|
| Naar boven |
|
 |
Zeiler91  Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 18:19 Onderwerp: fotografie |
|
|
ok... Femke, het is zoiets van: Je plaatst een aantal foto's en anderen geven daar feedback op: wow, mooi of tips en adviezen over composities, lichtinval etc...
Mijn laatste serie was bijvoorbeeld dit (zucht, ik wilde het beperken tot drie, lukt toch echt niet omdat deze tegelijk zijn gemaakt )!...

Laatst aangepast door Zeiler91 op Ma 01-11-2010, 18:23, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 18:21 Onderwerp: fotografie |
|
|
Ok...
Wauw, mooie serie! Ik vind de 3e, 4e en 6e heel mooi, de anderen spreken mij minder aan... |
|
| Naar boven |
|
 |
Pino  Professional

|
Geplaatst: Ma 01-11-2010, 18:24 Onderwerp: fotografie |
|
|
Die trap heb ik twee weken geleden nog tientallen keren op en neer gelopen met allemaal zware zooi