|
|
| Auteur |
Bericht |
Lustrumcie Beginner

|
Geplaatst: Ma 03-10-2011, 20:28 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Do 03-11-2011, 19:30 |
|
|
Hey Ichthianen,
Inmiddels zijn we als lustrumcie al erg druk bezig en komt de eerste activiteit eraan.
Houd je agenda vrij op donderdagavond 3 november en ga mee met een fantastische kerkenrondgang.
Meer informatie volgt nog dus houd de website in de gaten.
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Mariëlla  Hobbyist

|
Geplaatst: Vr 21-10-2011, 12:12 Onderwerp: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| Ga mee en geniet van de rondleidingen |
|
| Naar boven |
|
 |
laura myrna  Professional

|
Geplaatst: Za 22-10-2011, 15:25 Onderwerp: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| Leuk, ik ga mee! |
|
| Naar boven |
|
 |
Anke  Beginner

|
Geplaatst: Di 25-10-2011, 15:43 Onderwerp: Eerste lustrum activiteit |
|
|
Ik ga ook mee En kan alvast verklappen dat het erg leuk gaat worden, dus geef je op! |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Wo 26-10-2011, 10:19 Onderwerp: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| Ich bin da auch bei! |
|
| Naar boven |
|
 |
LA Pêcheur  Professional

|
Geplaatst: Wo 26-10-2011, 11:19 Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| Alja schreef: | | Ich bin da auch bei! |
Ich bin auch dabei (is iets beter duits geloof ik, sorry van de bijdehandte opmerking ) |
|
| Naar boven |
|
 |
Arie  Expert

|
Geplaatst: Ma 31-10-2011, 16:53 Onderwerp: Eerste lustrum activiteit |
|
|
Voor de mensen die zich afvragen waar de St. Jozefkathedraal is, die staat op Radesingel 4.
Overigens ben ik er ook bij. Het lijkt me heel boeiend om eens wat meer te horen over een aantal mooie kerken in Groningen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Lekkerding  Professional

|
Geplaatst: Ma 31-10-2011, 17:48 Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| LA Pêcheur schreef: | | Alja schreef: | | Ich bin da auch bei! |
Ich bin auch dabei (is iets beter duits geloof ik, sorry van de bijdehandte opmerking ) |
Gelukkig, jij maakte hem. Ik wilde hem ook al maken, maar ik dacht: 'ik wil niet de wijsneus uithangen'. =) Nu ben jij het  |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Ma 31-10-2011, 18:02 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
I come also!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Zeiler91  Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 31-10-2011, 18:19 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
et moi? Je suis la ook ! |
|
| Naar boven |
|
 |
Aecie  Professional

Geregistreerd: 31-10-2010 Berichten: 349 Woonplaats: Huize de Nauwe Poort>?
|
Geplaatst: Di 01-11-2011, 04:35 Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit |
|
|
| Lekkerding schreef: | | LA Pêcheur schreef: | | Alja schreef: | | Ich bin da auch bei! |
Gelukkig, jij maakte hem. Ik wilde hem ook al maken, maar ik dacht: 'ik wil niet de wijsneus uithangen'. =) Nu ben jij het  |
Fascinerend, ondanks dat je hem niet gemaakt hebt, ben je toch nog een wijsneus geworden met die quote!
(sorry, ik ben SOGgend) |
|
| Naar boven |
|
 |
Anyra  Hobbyist

|
Geplaatst: Vr 04-11-2011, 18:58 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
Ik vond het top gisteravond!
Leuk om wat meer te horen over de geschiedenis en de verhalen van de kerken en van Groningen! |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Ma 07-11-2011, 18:07 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
Ja, 't was mooi! En het verhaal krijgt nog een staartje...
Aanstaande vrijdagmiddag (14-16h) zijn de gewelven van de Martinikerk vrij toegankelijk! Dit in verband met de naamdag van de beschermheilige van de kerk: St. Maarten.
Ondanks dat er geen rondleiding is, lijkt het me wel supermooi om daar eens een kijkje te nemen. Tot de kerkentocht wist ik niet eens dat je in de gewelven kon komen...
Uit de reacties van anderen leidde ik af dat er meer animo voor is. Lijstje dan maar? Vul maar aan!
Ik zou trouwens wel direct om 14.00h willen.
Alja
RobbyBobby
Er is overigens nog meer te doen, zie daarvoor www.martinikerk.nl (agenda). |
|
| Naar boven |
|
 |
LA Pêcheur  Professional

|
Geplaatst: Di 08-11-2011, 12:56 Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Alja schreef: |
Uit de reacties van anderen leidde ik af dat er meer animo voor is. Lijstje dan maar? Vul maar aan!
Ik zou trouwens wel direct om 14.00h willen.
Alja
RobbyBobby
LA Pêcheur
|
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Vr 11-11-2011, 17:02 Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Alja schreef: | Ja, 't was mooi! En het verhaal krijgt nog een staartje...
Aanstaande vrijdagmiddag (14-16h) zijn de gewelven van de Martinikerk vrij toegankelijk! Dit in verband met de naamdag van de beschermheilige van de kerk: St. Maarten.
Ondanks dat er geen rondleiding is, lijkt het me wel supermooi om daar eens een kijkje te nemen. Tot de kerkentocht wist ik niet eens dat je in de gewelven kon komen...
Iedereen die er niet was, die heeft wat gemist! Indrukwekkend, groots, verrassend en uniek! LA Pêcheur en ik hebben zelfs nog even op het dak van de Martinikerk gestaan . |
|
| Naar boven |
|
 |
Frozen  Verslaafde

|
Geplaatst: Vr 11-11-2011, 18:10 Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Alja schreef: | | Alja schreef: | Ja, 't was mooi! En het verhaal krijgt nog een staartje...
Iedereen die er niet was, die heeft wat gemist! Indrukwekkend, groots, verrassend en uniek! LA Pêcheur en ik hebben zelfs nog even op het dak van de Martinikerk gestaan . |
Vreemde gewelven |
|
| Naar boven |
|
 |
RobbyBobby  Professional

|
Geplaatst: Za 12-11-2011, 01:58 Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Alja schreef: | | Alja schreef: | Ja, 't was mooi! En het verhaal krijgt nog een staartje...
Ja ik ook, was eerst van plan door een luikje te klimmen maar daarna kwam ik erachter dat het ergens anders gewoon compleet legaal kon  |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Za 12-11-2011, 13:23 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Luikje? Zo'n 'Levensgevaarlijk'-deurtje? Of een ander luikje? En waar kwam je dan op uit? |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Za 12-11-2011, 14:27 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
Of dat coole luik waar vroeger een beeld van Jezus omhooggetakeld werd om Hemelvaart aanschouwelijk te maken?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Zeiler91  Verslaafde

|
Geplaatst: Za 12-11-2011, 15:01 Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
picca's online ! |
|
| Naar boven |
|
 |
RobbyBobby  Professional

|
Geplaatst: Ma 14-11-2011, 19:35 Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang |
|
|
| Alja schreef: | | Luikje? Zo'n 'Levensgevaarlijk'-deurtje? Of een ander luikje? En waar kwam je dan op uit? |
Oja zo'n levensgevaarlijk-deurtje heeft de rondleidman ook nog voor mij opengedaan omdat ik toch de laatste was
Maar ik bedoelde zo'n luikje op de een na bovenste verdieping waar je doorheen kon kijken (en die ook open konden, maar dat mocht waarschijnlijk niet) |
|
| Naar boven |
|
 |
|