Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud
Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Agenda
Auteur Bericht
Lustrumcie
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Ma 03-10-2011, 20:28    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang
Do 03-11-2011, 19:30
Reageer met quote

Hey Ichthianen,

Inmiddels zijn we als lustrumcie al erg druk bezig en komt de eerste activiteit eraan.
Houd je agenda vrij op donderdagavond 3 november en ga mee met een fantastische kerkenrondgang.
Meer informatie volgt nog dus houd de website in de gaten.

Afbeelding door de gebruiker geplaatst.
Naar boven
Mariëlla Ichthiaan
Hobbyist
Hobbyist

BerichtGeplaatst: Vr 21-10-2011, 12:12    Onderwerp: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Ga mee en geniet van de rondleidingen
Naar boven
laura myrna Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Za 22-10-2011, 15:25    Onderwerp: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Leuk, ik ga mee!
Naar boven
Anke Ichthiaan
Beginner
Beginner

BerichtGeplaatst: Di 25-10-2011, 15:43    Onderwerp: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Ik ga ook mee Smile En kan alvast verklappen dat het erg leuk gaat worden, dus geef je op!
Naar boven
Alja Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Wo 26-10-2011, 10:19    Onderwerp: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Ich bin da auch bei!
Naar boven
LA Pêcheur Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Wo 26-10-2011, 11:19    Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Alja schreef:
Ich bin da auch bei!

Ich bin auch dabei (is iets beter duits geloof ik, sorry van de bijdehandte opmerking Wink )
Naar boven
Arie Ichthiaan
Expert
Expert

BerichtGeplaatst: Ma 31-10-2011, 16:53    Onderwerp: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Voor de mensen die zich afvragen waar de St. Jozefkathedraal is, die staat op Radesingel 4.

Overigens ben ik er ook bij. Het lijkt me heel boeiend om eens wat meer te horen over een aantal mooie kerken in Groningen!
Naar boven
Lekkerding Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Ma 31-10-2011, 17:48    Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

LA Pêcheur schreef:
Alja schreef:
Ich bin da auch bei!

Ich bin auch dabei (is iets beter duits geloof ik, sorry van de bijdehandte opmerking Wink )

Gelukkig, jij maakte hem. Ik wilde hem ook al maken, maar ik dacht: 'ik wil niet de wijsneus uithangen'. =) Nu ben jij het Mr. Green
Naar boven
Femke Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Ma 31-10-2011, 18:02    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

I come also! Razz
Naar boven
Zeiler91 Ichthiaan
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Ma 31-10-2011, 18:19    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

et moi? Je suis la ook Wink!
Naar boven
Aecie Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Di 01-11-2011, 04:35    Onderwerp: Re: Eerste lustrum activiteit Reageer met quote

Lekkerding schreef:
LA Pêcheur schreef:
Alja schreef:
Ich bin da auch bei!

Gelukkig, jij maakte hem. Ik wilde hem ook al maken, maar ik dacht: 'ik wil niet de wijsneus uithangen'. =) Nu ben jij het Mr. Green

Fascinerend, ondanks dat je hem niet gemaakt hebt, ben je toch nog een wijsneus geworden met die quote! Razz
(sorry, ik ben SOGgend)
Naar boven
Anyra Ichthiaan
Hobbyist
Hobbyist

BerichtGeplaatst: Vr 04-11-2011, 18:58    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Ik vond het top gisteravond! Goedzo!
Leuk om wat meer te horen over de geschiedenis en de verhalen van de kerken en van Groningen!
Naar boven
Alja Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Ma 07-11-2011, 18:07    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Ja, 't was mooi! En het verhaal krijgt nog een staartje...
Aanstaande vrijdagmiddag (14-16h) zijn de gewelven van de Martinikerk vrij toegankelijk! Dit in verband met de naamdag van de beschermheilige van de kerk: St. Maarten.
Ondanks dat er geen rondleiding is, lijkt het me wel supermooi om daar eens een kijkje te nemen. Tot de kerkentocht wist ik niet eens dat je in de gewelven kon komen...

Uit de reacties van anderen leidde ik af dat er meer animo voor is. Lijstje dan maar? Vul maar aan!
Ik zou trouwens wel direct om 14.00h willen.

Alja
RobbyBobby

Er is overigens nog meer te doen, zie daarvoor www.martinikerk.nl (agenda).
Naar boven
LA Pêcheur Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Di 08-11-2011, 12:56    Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Alja schreef:

Uit de reacties van anderen leidde ik af dat er meer animo voor is. Lijstje dan maar? Vul maar aan!
Ik zou trouwens wel direct om 14.00h willen.

Alja
RobbyBobby
LA Pêcheur

Naar boven
Alja Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Vr 11-11-2011, 17:02    Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Alja schreef:
Aanstaande vrijdagmiddag (14-16h) zijn de gewelven van de Martinikerk vrij toegankelijk! Dit in verband met de naamdag van de beschermheilige van de kerk: St. Maarten.
Ondanks dat er geen rondleiding is, lijkt het me wel supermooi om daar eens een kijkje te nemen. Tot de kerkentocht wist ik niet eens dat je in de gewelven kon komen...

Iedereen die er niet was, die heeft wat gemist! Indrukwekkend, groots, verrassend en uniek! LA Pêcheur en ik hebben zelfs nog even op het dak van de Martinikerk gestaan Cool .
Naar boven
Frozen Ichthiaan
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Vr 11-11-2011, 18:10    Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Alja schreef:
Alja schreef:

Iedereen die er niet was, die heeft wat gemist! Indrukwekkend, groots, verrassend en uniek! LA Pêcheur en ik hebben zelfs nog even op het dak van de Martinikerk gestaan Cool .

Vreemde gewelven
Naar boven
RobbyBobby Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Za 12-11-2011, 01:58    Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Alja schreef:
Alja schreef:

Ja ik ook, was eerst van plan door een luikje te klimmen maar daarna kwam ik erachter dat het ergens anders gewoon compleet legaal kon Wink
Naar boven
Alja Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Za 12-11-2011, 13:23    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Luikje? Zo'n 'Levensgevaarlijk'-deurtje? Of een ander luikje? En waar kwam je dan op uit?
Naar boven
Femke Ichthiaan
Get a life
Get a life

BerichtGeplaatst: Za 12-11-2011, 14:27    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Of dat coole luik waar vroeger een beeld van Jezus omhooggetakeld werd om Hemelvaart aanschouwelijk te maken? Smile
Naar boven
Zeiler91 Ichthiaan
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Za 12-11-2011, 15:01    Onderwerp: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

picca's online Smile!
Naar boven
RobbyBobby Ichthiaan
Professional
Professional

BerichtGeplaatst: Ma 14-11-2011, 19:35    Onderwerp: Re: Lustrumactiviteit: Kerkenrondgang Reageer met quote

Alja schreef:
Luikje? Zo'n 'Levensgevaarlijk'-deurtje? Of een ander luikje? En waar kwam je dan op uit?

Oja zo'n levensgevaarlijk-deurtje heeft de rondleidman ook nog voor mij opengedaan omdat ik toch de laatste was Razz

Maar ik bedoelde zo'n luikje op de een na bovenste verdieping waar je doorheen kon kijken (en die ook open konden, maar dat mocht waarschijnlijk niet)
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Icht.nl Forum Index -> Agenda Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1