|
|
| Auteur |
Bericht |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Wo 04-01-2012, 13:06 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Ik ben zeer voor een auto! Ik wil eigenlijk mijn opties om er een paar dagen vakantie aan vast te plakken nog wel open houden, dat gaat wat lastiger als je met een IFESbus gaat. Hoewel dat natuurlijk ook erg gezellig is. |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Wo 04-01-2012, 13:34 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Karakter schreef: | | Google maps vertelt mij dat de geschatte brandstofkosten rond de 175 euro enkele reis liggen, (...) |
excl. tol |
|
| Naar boven |
|
 |
Gipsy Amateur

|
Geplaatst: Vr 06-01-2012, 12:19 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
JAAAA, vet cool dat jullie kunnen gaan!
Over reizen, er is inderdaad een IFES bus, maar het is natuurlijk het meest relaxed als je met de auto gaat. Ik heb het ook een keer in de trein gedaan naar Budapest, ook vet cool Je kunt ook gaan liften!
Ik zelf ben er een dag eerder naartoe omdat ik in de cie zit, ik ga waarschijnlijk vliegen.
Over het programma. Qua planning lijkt het best op de vorige keer, maar er zijn ook wat andere dingen. 's Ochtends en 's avonds is er een plenaire dienst. Echt heel tof, met goede spreker, band, filmpjes etc. Nieuw dit jaar zijn de 'Respond to the word' groepen. Dat zijn groepen waarin je reflecteerd op de ochtenddienst die het best bij jou past: via een verdiepende bijbelstudie, in gebed, in reflectiegroep, in kunst, in whatever. Ik kijk daar erg naar uit! Daarnaast zijn er twee momenten waarin een track gegeven wordt: die horen bijelkaar. Deze gaan over evangelisatie. Op een andere dag is er een seminar: dat is een eenmalige bijeenkomst over zeer uiteenlopende thema's. Het wordt echt cool, de beste sprekers zijn uitgenodigd. Verder zijn er een kennismaking met de stad, cafees, live muziek, gebedsruimtes, the mission market place (check https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=pt_PT&formkey=dDJXck1BemE5UnNDRnZzdG1oTk1IQ0E6MQ#gid=0) en vooral fantastische mensen. Snel opgeven! |
|
| Naar boven |
|
 |
Frozen  Verslaafde

|
Geplaatst: Vr 06-01-2012, 12:51 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Ik reis met de bus om de sfeer te kunnen proeven. Maar de kans dat ik enkele ichthianen zie is groot denk ik? |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 08:29 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
joy! ook deze reservist mag  |
|
| Naar boven |
|
 |
LA Pêcheur  Professional

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 11:37 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
Hoe laat is het programma afgelopen op dinsdag? Kan ik een vliegtuigje boeken (ja, ik doe maar luxe) |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 12:05 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| dirk schreef: | joy! ook deze reservist mag  |
Hoera  |
|
| Naar boven |
|
 |
Garrut  Beginner

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 12:39 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| En deze reservist mag ook... |
|
| Naar boven |
|
 |
Garrut  Beginner

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 13:23 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Karakter schreef: | Misschien loop ik te hard van stapel, maar wie gaan er allemaal vanuit Groningen? Ik kan me herinneren (slechts van verhalen, want de vorige iTOKO was zelfs VOOR mijn tijd ) dat er toen ook Groningers met een auto gingen. Ik zou echt zeggen: als we dat kunnen fixen zitten we een stuk flexibeler, met reistijd en ook met prijs. Google maps vertelt mij dat de geschatte brandstofkosten rond de 175 euro enkele reis liggen, keer 2 is dat 350 euro als je dan met 4 of zelfs 5 man (of vrouw) bent, kun je voor 70-90 euro heen en terug, dat is goedkoper dan de 120 euro voor de bus van Utrecht. Oke, opties als vliegtuig enzo, dat laat ik andere mensen uitzoeken.  |
Ik ben zelf voor om met de auto te gaan. Om op de vraag van Karakter terug te komen: wie willen er ook met de auto gaan? |
|
| Naar boven |
|
 |
Bram  Expert

|
Geplaatst: Wo 18-01-2012, 13:29 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Ik ben ook voor een auto, al sluit ik liften nog niet helemaal uit. |
|
| Naar boven |
|
 |
Liedje  Beginner

|
Geplaatst: Wo 25-01-2012, 15:06 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
Hoi allemaal,
Je kunt je nog steeds opgeven!!! Er zijn nog een paar plaatsen vrij waarbij geldt: wie het eerst komt, die het eerst maalt. Deadline: 30 januari. Je kunt mailen naar undivided2012 at gmail.com.
Groetjes Lydia |
|
| Naar boven |
|
 |
Alja  Get a life

|
Geplaatst: Wo 25-01-2012, 16:59 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
Voor wie nog twijfelt: GEWOON DOEN! Supergaaf en een ervaring voor je leven  |
|
| Naar boven |
|
 |
Garrut  Beginner

|
Geplaatst: Ma 13-02-2012, 13:41 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Garrut schreef: | | Karakter schreef: | Misschien loop ik te hard van stapel, maar wie gaan er allemaal vanuit Groningen? Ik kan me herinneren (slechts van verhalen, want de vorige iTOKO was zelfs VOOR mijn tijd ) dat er toen ook Groningers met een auto gingen. Ik zou echt zeggen: als we dat kunnen fixen zitten we een stuk flexibeler, met reistijd en ook met prijs. Google maps vertelt mij dat de geschatte brandstofkosten rond de 175 euro enkele reis liggen, keer 2 is dat 350 euro als je dan met 4 of zelfs 5 man (of vrouw) bent, kun je voor 70-90 euro heen en terug, dat is goedkoper dan de 120 euro voor de bus van Utrecht. Oke, opties als vliegtuig enzo, dat laat ik andere mensen uitzoeken.  |
Ik ben zelf voor om met de auto te gaan. Om op de vraag van Karakter terug te komen: wie willen er ook met de auto gaan? |
Om mezelf nog maar een keer aan te halen: wie zijn er van plan om met de auto te gaan? Het is denk ik goed om het nog even te bepalen aangezien woensdag de deadline is voor het opgeven voor de busreis. |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Ma 13-02-2012, 14:43 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Goed punt. Laura is hierover een mailwisseling begonnen - zit jij daar niet in? |
|
| Naar boven |
|
 |
Hendrik Professional

|
Geplaatst: Ma 13-02-2012, 15:41 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Leuk dit topic te lezen! Ik ben er ook : ) tGing me teveel kriebelen nadat ik hoorde dat er veel Europeanen die ik op de World Assembly heb leren kennen ook weer gaan. |
|
| Naar boven |
|
 |
Garrut  Beginner

|
Geplaatst: Di 14-02-2012, 11:57 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Femke schreef: | | Goed punt. Laura is hierover een mailwisseling begonnen - zit jij daar niet in? |
Nee, anders had ik denk ik dit niet hoeven posten.
Zou ik ook nog in de mailwisseling kunnen? |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Di 14-02-2012, 14:32 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Garrut schreef: | | Femke schreef: | | Goed punt. Laura is hierover een mailwisseling begonnen - zit jij daar niet in? |
Nee, anders had ik denk ik dit niet hoeven posten.
Zou ik ook nog in de mailwisseling kunnen? |
Dan moet je even naar Laura mailen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Aecie  Professional

Geregistreerd: 31-10-2010 Berichten: 349 Woonplaats: Huize de Nauwe Poort>?
|
Geplaatst: Di 14-02-2012, 15:48 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
Ik wil ook auto!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Proeme Get a life

Geregistreerd: 16-9-2004 Berichten: 4299 Woonplaats: Huize Pannenkoe, Vinkhuizen, Grunn
|
Geplaatst: Di 28-02-2012, 17:58 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
IFES vertelt mij dat er nog plekken over zijn.
Dus iedereen die zich nog niet heeft opgegeven: doen!
Kost het geld? kost het tijd? ja, natuurlijk. Maar met de ervaring van de iTOKO 2008 in mn achterhoofd kan ik zeggen dat het de tijd en het geld meer dan waard is. Geloof me: als je niet gaat, en je hoort achteraf de verhalen, dan krijg je spijt dat je niet bent meegeweest. |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 10:44 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Proeme schreef: | IFES vertelt mij dat er nog plekken over zijn.
Kost het geld? kost het tijd? ja, natuurlijk. Maar met de ervaring van de iTOKO 2008 in mn achterhoofd kan ik zeggen dat het de tijd en het geld meer dan waard is. Geloof me: als je niet gaat, en je hoort achteraf de verhalen, dan krijg je spijt dat je niet bent meegeweest. |
Dat dus, en het is ook een indirecte investering in Ichthus (omdat je de kennis die je gaat opdoen weer zal gaan uitdelen)
Verder is het gewoon erg cool om christenen uit heel Europa (en zelfs verder!) te ontmoeten en zo iets mee te krijgen van de gemeenschap der heiligen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Myr  Expert

Geregistreerd: 22-9-2010 Berichten: 530 Woonplaats: VVF (Vreselijk Vieze Flat)
|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 12:27 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Proeme schreef: | IFES vertelt mij dat er nog plekken over zijn.
neeeh, nu begin ik weer te twijfelen...  |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 12:40 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Myr schreef: | neeeh, nu begin ik weer te twijfelen...  |
niet doen, gewoon opgeven  |
|
| Naar boven |
|
 |
Myr  Expert

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 13:05 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| dirk schreef: | | Myr schreef: | neeeh, nu begin ik weer te twijfelen...  |
niet doen, gewoon opgeven  |
tsja, maar het kost zoveel geld, en dan moet ik nog vervoer gaan regelen, en met Pasen wil ik ook graag thuisthuis zijn...
aan de andere kant: het is ook vast geen toeval dat er zo laat nog plekken over zijn.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Proeme Get a life

Geregistreerd: 16-9-2004 Berichten: 4299 Woonplaats: Huize Pannenkoe, Vinkhuizen, Grunn
|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 13:36 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
met Pasen thuisthuis zijn kan elk jaar. 1x wat anders is dubbel en dwars de moeite waard.
vervoer regelen komt wel goed. Sowieso heb je de optie IFES-bus, maar er is vast nog wel iets anders te regelen ook.
geld? ik lees net op facebook dat je 25 euro korting krijg als je je voor 7 maart aanmeldt.
Dus: twijfel niet langer en mail naar undivided2012 at gmail.com dat je meewilt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Myr  Expert

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 14:01 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Proeme schreef: | | Sowieso heb je de optie IFES-bus |
had ik me daarvoor dan niet allang moeten opgeven? |
|
| Naar boven |
|
 |
Garrut  Beginner

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 14:31 Onderwerp: Re: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Myr schreef: | | Proeme schreef: | | Sowieso heb je de optie IFES-bus |
had ik me daarvoor dan niet allang moeten opgeven? |
Volgens mij kun je je nog opgeven voor de busreis. Ik had gemaild met de buscommissie en die zeiden dat je tot maart nog kon afmelden en ik denk dat je jezelf nog wel kunt aanmelden.
Je kunt het altijd proberen, ik denk dat het nog wel kan. |
|
| Naar boven |
|
 |
Femke  Get a life

|
Geplaatst: Wo 29-02-2012, 20:29 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| @ Myr: en anders heeft Bert den Hertog misschien nog wel plaats in zijn auto. En op FB is een hele discussie over de beste reisopties... Als dat het enige bezwaar zou zijn dan zou ik daar maar heel snel overheen stappen als ik jou was... Ga gewoon fijn mee! Ik denk overigens dat het echt iets voor jou is! En Pasen met 1999 andere christenen vieren is toch vet tof?! |
|
| Naar boven |
|
 |
dirk  webmaster

|
Geplaatst: Za 03-03-2012, 09:17 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Zojuist mailt IFES mij dat de inschrijfdeadline voor de IFES-bus is verlegd naar 8 maart, dat lijkt me zeer interessante informatie voor Myr! |
|
| Naar boven |
|
 |
Frozen  Verslaafde

|
Geplaatst: Za 03-03-2012, 10:29 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
HOERA HOERA HOERA, er kunnen meer mensen mee! Er zijn nog een paar plekken over.
Dus als je denkt, ik ga toch, dan kun je je nog opgeven bij undivided2012 at gmail.com
Iedereen mee, komop! Het wordt echt hartstikke gaaf. |
|
| Naar boven |
|
 |
Pul  Beginner

|
Geplaatst: Za 03-03-2012, 12:13 Onderwerp: Undivided: IFES conferentie!! |
|
|
| Argh, ok, ik ga al... |
|