|
|
| Auteur |
Bericht |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Zo 14-11-2004, 17:46 Onderwerp: Vloek en tier!!! |
|
|
Moet ik even kwijt. Wat een baggerdag is dit vandaag... De koffie was koud, de bus van Heerenveen naar Groningen ging elk uur, behalve dat uur dat ik 'm nodig had, het Harmoniegebouw is 's zondags dicht, de computers in de UB waren bezet (en hier kon ik niet erg werken, heb de zogenoemde schoonouders in mijn huis) en het allerergste: ik had voorafgaand aan het kringweekend mijn fiets in de Nwe Kijk in het Jatstraat geparkeerd en ging die, aangezien UB en Harmonie me hadden teleurgesteld, vanmiddag ophalen. Kom ik bij m'n fiets, heeft een of andere idioot zijn fiets met een hangslot aan de mijne én aan een lantaarnpaal vastgemaakt!!.
Mijn ergernis is groot, erg groot. Heb anderhalf uur door de stad gewandeld, zonder ook maar iets gedaan te krijgen, en kan binnenkort weer aan de wandel, want mijn fiets staat daar nog steeds Gelukkig ben ik nog niet afgeschoten met Gotcha, dat moest er nog bij komen..... |
|
| Naar boven |
|
 |
Tweety Hobbyist

|
Geplaatst: Zo 14-11-2004, 20:14 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Wat een weekend heb je gehad he jongen, heb medelijden met je! Maar gelukkig is er nog het forum waar je al je frustraties kan uiten. Blij dat we je hiermee kunnen helpen . |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Zo 14-11-2004, 21:17 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Probleem is: ik was eerder naar huis gekomen van het kringweekend, omdat ik een best-wel-groot werkstuk moet schrijven in amper 2 dagen tijd. Het voordeel van eerder vertrekken was al flink minder door deze ruim 2 uur nutteloze acties...
Heb het afgereageerd op zo'n prachtig huisje in de Nieuwe Kijk in 't Jatstraat, maar mijn schoenen zijn niet erg stevig, dus heb ik nu ook last van mijn teen  |
|
| Naar boven |
|
 |
brandhout Expert

Geregistreerd: 29-8-2003 Berichten: 527 Woonplaats: ZUID-Groningen rulez!
|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 00:45 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Evian schreef: | heeft een of andere idioot zijn fiets met een hangslot aan de mijne én aan een lantaarnpaal vastgemaakt!!.
|
Ben ik erg droog en onmeelevend als ik de opmerking maak: wees blij dat ie niet gejat is... |
|
| Naar boven |
|
 |
Tamminga sr. Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 01:00 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
ja, dan ben je erg droog en onmeelevend.
zeg nou zelf: wat ist verschil? in beide gevallen heb je dr niks meer aan. |
|
| Naar boven |
|
 |
Sjoetje Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 10:54 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Mijn fiets stond er lekker ook nog toen ik van kringweekend weerkwam, terwijl ik hem onderaan de flat buiten had laten staan, ik kon hem daarentegen wel zelf van zijn slot ontdoen.. |
|
| Naar boven |
|
 |
LuukLuuk Erelid

Geregistreerd: 15-11-2001 Berichten: 1918 Woonplaats: Solder, Utrecht
|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 11:50 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Als je weet hoe schaars de lantaarnpalen hier zijn, dan besef je hopelijk zelf ook wel hoe egoistisch het is om voor een heel weekend zo'n paal te claimen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 12:03 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Ik heb m'n fiets dan ook niet tegen die paal gezet. Daar stond al een fiets tegenaan. Ik heb 'm tegen een muur gezet, daar over het stoepje tussen die paal en de muur toch niemand meer kon wandelen. Pas toen ik terugkwam, stond mijn fiets schuin tegen die paal aan, met een slot er omheen en nog een andere fiets tussen die paal en mijn fiets. |
|
| Naar boven |
|
 |
LuukLuuk Erelid

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 12:10 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Heb je je fiets wel weer op slot gezet?
Een bekende jat-truck is om iemands fiets extra op slot te zetten. Persoon haalt de fiets van eigen slot, ziet dat er een extra slot omheen zit en gaat even op zoek naar een zaag of drinkt nog even een extra kopje koffie. Nu zit er alleen nog het slot van de dief omheen en kan de dief de fiets dus mooi meenemen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 13:40 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Yep, hij staat weer op slot. Ik ga rond etenstijd nog maar eens kijken, als ik dan tenminste mijn werkstuk af heb... |
|
| Naar boven |
|
 |
trudie Beginner

Geregistreerd: 11-10-2004 Berichten: 32 Woonplaats: Huize woopah in Brabantland
|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 16:16 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Weet je wat ook erg is:
- poep op je nieuwe broek
- bijna je oog eruit gestoken hebben door n kringlid omdat hij in jou n moordenaar ziet
- en diedrik als kringleider hebben..
dus... niet dat jou probleem minder is maar er zijn zat andere erge dingen te bedenken.. |
|
| Naar boven |
|
 |
Antiblob Professional

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 17:11 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
[offtopic]
| wijffie schreef: | Weet je wat ook erg is:
- bijna je oog eruit gestoken hebben door n kringlid omdat hij in jou n moordenaar ziet
|
Je was het ook!!! En de normale burgers wonnen wel, dus het heeft gewerkt!
[/offtopic] |
|
| Naar boven |
|
 |
Joker Professional

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 19:36 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Evian schreef: | Moet ik even kwijt. Wat een baggerdag is dit vandaag... De koffie was koud, de bus van Heerenveen naar Groningen ging elk uur, behalve dat uur dat ik 'm nodig had, het Harmoniegebouw is 's zondags dicht, de computers in de UB waren bezet (en hier kon ik niet erg werken, heb de zogenoemde schoonouders in mijn huis) en het allerergste: ik had voorafgaand aan het kringweekend mijn fiets in de Nwe Kijk in het Jatstraat geparkeerd en ging die, aangezien UB en Harmonie me hadden teleurgesteld, vanmiddag ophalen. Kom ik bij m'n fiets, heeft een of andere idioot zijn fiets met een hangslot aan de mijne én aan een lantaarnpaal vastgemaakt!!.
Mijn ergernis is groot, erg groot. Heb anderhalf uur door de stad gewandeld, zonder ook maar iets gedaan te krijgen, en kan binnenkort weer aan de wandel, want mijn fiets staat daar nog steeds Gelukkig ben ik nog niet afgeschoten met Gotcha, dat moest er nog bij komen..... |
Stil maar, wacht maar, alles wordt nieuw. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 20:58 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Nou, mijn fiets wordt er bepaald niet nieuwer op. Staat daar weg te roesten aan een lantaarnpaal...
Ik ga een ijzerzaag kopen. |
|
| Naar boven |
|
 |
Tamminga sr. Verslaafde

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 21:00 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Evian schreef: |
Ik ga een ijzerzaag kopen. | mooi moment om je af te laten schieten als je daarmee bezig bent. |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 21:02 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Ja, ik neem Emmy natuurlijk mee als ik ga zagen  |
|
| Naar boven |
|
 |
Inspector Clouseau Genie

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 21:11 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| evian, misschien moet je mij er even naar laten kijken. Heb laatst een behoorlijk solide lijkend slot me één klap met de hamer open gekregen....................... |
|
| Naar boven |
|
 |
hypochonder Hobbyist

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 22:18 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Ik kan hier maar een ding op zeggen:
Dan had je maar het hele kringweekend moeten blijven!
Oh ja, je spullen die achtergebleven zijn na jouw inpaksessie van 3 minuten zijn net als de boodschappen verdeeld onder de kringgenoten. Ik denk dat ik zo maar aan je chocoladeletter begin  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 22:39 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Femke_Tjeerdsma schreef: | Ik kan hier maar een ding op zeggen:
Dan had je maar het hele kringweekend moeten blijven! |
Lolbroek.
| Quote: | Oh ja, je spullen die achtergebleven zijn na jouw inpaksessie van 3 minuten zijn net als de boodschappen verdeeld onder de kringgenoten. Ik denk dat ik zo maar aan je chocoladeletter begin  |
Ai, speel je een keer Sinterklaas en dit is wat je ervoor terugkrijgt...  |
|
| Naar boven |
|
 |
imbroglio Genie

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 22:45 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Femke_Tjeerdsma schreef: |
Oh ja, je spullen die achtergebleven zijn na jouw inpaksessie van 3 minuten zijn net als de boodschappen verdeeld onder de kringgenoten. |
ja, maar die onderbroek mag je weer terug hebben, want doe zit voor geen meter  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 15-11-2004, 23:08 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Ik hoop dat je d'r geen vlekken in gemaakt hebt  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Di 16-11-2004, 13:51 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Vond vanmorgen een briefje op mijn fiets met de boodschap: "Zou degene die mijn fiets aan de zijne heeft vastgemaakt mij willen bellen als hij weer los is? 1x laten overgaan is ook prima"
Met een telefoonnummer erbij. Ik bel op, blijkt dat mijn fiets innig verstrengeld is met die van Wim H. En het slot is van geen van ons tweeën...
De website van de politie zegt dat het geenszins haar taak is onze fietsen van elkaar te bevrijden. Als we zelf iets gaan doen, wordt ons geadviseerd er rekening mee te houden dat wij voor fietsendieven worden aangezien.
Ben ik even blij dat ik mijn agressie afreageerde op de lantaarnpaal en muur, had net zo goed die fiets kunnen zijn en dan was dit een heel gezellig kringjaar geworden, met Wim...  |
|
| Naar boven |
|
 |
LuukLuuk Erelid

|
Geplaatst: Di 16-11-2004, 17:42 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Wat een grap ROFL. |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast Professional

|
Geplaatst: Do 18-11-2004, 14:42 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Ja, dat was een groot feest Maar het is opgelost gelukkig. Een vriendelijk iemand heeft mijn fiets bevrijd, ik denk dat ik daarbij een bedankje mag richting aan Remco. Bij deze  |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Do 18-11-2004, 15:33 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Een ijzerzaag kost 4 euro 25... |
|
| Naar boven |
|
 |
Gast Professional

|
Geplaatst: Do 18-11-2004, 16:35 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
Geweldig Ik ben u eeuwig dankbaar. |
|
| Naar boven |
|
 |
imbroglio Genie

|
Geplaatst: Do 18-11-2004, 17:07 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
geweldig idee van die fietsen, ik heb ook nog een slot over...mmm, eens kijken welke mensen ik niet mag  |
|
| Naar boven |
|
 |
LuukLuuk Erelid

|
Geplaatst: Do 18-11-2004, 18:49 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
VLOEK EN TIER!!!
Na een tijd van zoeken en niet vinden kom ik erachter dat een opdracht die ik al volledig uitgewerkt heb blijkbaar nergens meer opgeslagen staat.
Kost me dus 3 a 4 uur om de boel weer helemaal uit te werken. Is het eindelijk af... druk ik op een knop dat floeperdefloep weer word helemaal verdwenen is. Gelukkig is er nog een reservekopie van het eerste gedeelte gemaakt, maar dit kost me weer een half uur... en ik wil eigenlijk ook wel eens eten enzo. |
|
| Naar boven |
|
 |
miniwini Beginner

|
Geplaatst: Ma 29-11-2004, 16:13 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
TIER EN VLOEK
waah kom er net achter dat op 25 november 2004 mijn bijdrage aan SES Ichthus Groningen is afgeschreven.
Hoe kunnen ze me dit aan doen in de week VOOR Sinterklaas. Van welk geld moet ik dan kadootjes kopen???
zuchterdezucht VLOEK EN TIER |
|
| Naar boven |
|
 |
Mr. E Get a life

|
Geplaatst: Ma 29-11-2004, 16:21 Onderwerp: Re: Vloek en tier!!! |
|
|
| Hmm, HetZiekeHuis moet dan ook maar eens gaan checken of de bankrekeningen nog vol genoeg zijn om een leuke Sinterklaas te garanderen. Zo niet, dan vloek en tier ik met u mee. |
|
| Naar boven |
|
 |
|