Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud
Nieuw op de site
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Icht.nl Forum Index -> Questionnaire
Auteur Bericht
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Ma 23-03-2009, 18:18    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Het ledenoverzicht is uitgebreid met een aantal sorteermogelijkheden.
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Vr 03-04-2009, 17:02    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

De voorpagina is nu veel compacter, in de hoop dat hij hierdoor meer aansprekend is.
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Ma 13-04-2009, 16:41    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

De Lange Termijnvisie is nu online geplaatst, lees hem hier.

Aangezien het nog een concept is, is er de mogelijkheid om reacties of commentaar te geven. Mail hiervoor naar de Wijze Raad (wijzeraad at icht.nl).
Naar boven
SaxyLady
Forum alumnus

BerichtGeplaatst: Za 18-04-2009, 19:53    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

In het ledenoverzicht kan nu op de naam geklikt worden. Je krijgt dan de adresgegevens van diegene te zien.
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Ma 20-04-2009, 09:59    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Niemand heeft meer een excuus, want het nieuwe bijbelstudieboekje staat online!
http://www.icht.nl/bijbelstudie
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Za 25-04-2009, 12:00    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Ah, eindelijk een al langer durende ergernis van mijzelf opgelost: de menu-items zelf waren geen linkjes (tenminste niet in HTML). Nu kun je het forum tenminste weer in een nieuw tabblad openen. Smile

Voor degenen die niets van het bovenstaande verhaal snappen: het betekent dat je nu een handje krijgt als je de muis boven "Home" of de rest houdt.
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Za 26-09-2009, 14:27    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Beste Guppy's,

Gefeliciteerd! Jullie staan nu ook op de ledenlijst, en hebben dus toegang tot de delen van de site die alleen toegankelijk zijn voor Ichthianen. Hiervoor heb je echter wel een forum-account nodig.
Ga naar http://www.icht.nl/registratie om te kijken wat je nog moet doen om echt Ichthiaan te worden.

Succes!

Namens het iTeam,

Tim
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Za 26-09-2009, 15:53    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Als toevoeging op mijn voorgaande bericht:

De volgende delen van de website zijn nu ook voor jullie bereikbaar:

Graag wil ik jullie (Guppy's) vragen om een pasfoto op te sturen, anders zal ik de foto's van de intro gaan gebruiken... Wink

Groet,

Tim

PS: Helaas, ik ben nu echt Tim Ha... Misschien moet ik mijn naam veranderen in TimswHa...
PPS: Bah, ik merk net dat het RSM-archief niet goed meer werkt, dit komt op mijn ToDo-lijst.
Naar boven
Timswa
webmaster
webmaster

BerichtGeplaatst: Do 01-04-2010, 00:28    Onderwerp: Nieuw op de site Reageer met quote

Beste Ichthianen,

Nu Ichthus haar naam waarmaakt als visvijver, met allerlei stelletjes die verkering krijgen, is het soms lastig om door de stelletjes het bos nog te zien, en willen wij als iTeam hier graag uitkomst in bieden.
Na een avondje hard doorwerken kunnen wij u het volgende presenteren: vanaf nu zal van alle Ichthianen de relationele status bijgehouden worden. Op deze manier hopen wij ongewenste vergissingen voor te zijn. Dat deze kans aanwezig is, willen wij illustreren met enkele voorbeelden:

Quote:
Niek (over het feest te Huize Chils): “Ik vond het echt een leuk feest, want nu weet ik ook dat Daphne een vriend heeft.”

Arjen: “Ik hou van je.”
Thomas: “Weet ik.”

Lisette: “Bert en Marieke? Hebben die wat dan?”

Hiervoor hebben wij in de ledenlijst een nieuwe functie aangebracht, waar bij elke Ichthiaan wordt aangegeven of hij of zij 'bezet' is of niet. Aangezien wij als iTeam ook niet alwetend zijn, zijn momenteel nog alle Ichthianen vrijgezel, en willen wij aan jullie vragen of jullie ons zouden willen helpen door bij de Ichthianen waarvan jullie weten dat zij een relatie hebben, dit voor ons te wijzigen.

Bij voorbaat dank,

Het iTeam
Wubbo Bos
Tim Havinga
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Icht.nl Forum Index -> Questionnaire Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4