Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

de nieuwe Claridad

ClaridadCie zegt:

Lieve Ichthianen,

Het is ons helaas niet gelukt om de Claridad voor het kringvolleybal af en gedrukt te krijgen, maar donderdag na de dispuutsavond zullen de Claridads in het IC zijn (mogelijk ook overdag al). We delen ze wel uit per kring, dus als jij je eigen exemplaar wilt hebben, moet je ook voor de rest van je kring meenemen.

Veel leesplezier!!


Groetjes,Clarissa

2014-11-17 19:33:59
ClaridadCie zegt:

Vreemd, mijn naam is veranderd.

2014-11-25 15:53:48
Richard Bremmer zegt:

Het is zover, de Claridads zijn bezorgd. Van elke kring heeft één lid alle exemplaren voor de hele kring ontvangen. 
Vanavond tijdens de borrel kunnen jullie dus ontdekken wat er daadwerkelijk in Heemswolde is gebeurd en wat Lens ons te vertellen heeft. Je kunt er lezen over incest, kringseks, een morning-afterpil en jongens om onder te liggen. Er staan stukjes in van disputen, het Heerengenootschap en FideFesta. Een sjaars wordt geïnterviewd. De mentoren hebben iets oppervlakkigs te melden. En een treinreiziger vertelt over vooroordelen, vroeger en later. 
Dit en nog meer vinden jullie in de Claridad. Leer ervan, doe er je voordeel mee en vooral... laat je inspireren om voor de komende Claridad wat leuks aan te leveren. 
Je mag een gedicht insturen, een verhaal, een foto, een tekening... tja, als het maar op papier weer te geven is.

De volgende deadline is maandag 22 december, maar wacht niet tot die dag, maar stuur nu wat in. Over het bijbelstudieweekend, de retraite, de ALV van aankomende donderdag (oké, daar mag je tot vrijdag mee wachten) etc..
We hebben ook weer een hotline, namelijk mijn tel.nr.: 06-55836427. Zet er wel even bij dat het voor dpdjnwl is, voordat ik denk dat ik allemaal oneerbare verzoeken of grove beledigingen toegestuurd krijg.

Ik heb nog exemplaren over, dus heb je onlangs een nieuw kringlid mogen verwelkomen of ga je dat binnenkort doen, geef dat even door, haal er één op of zorg dat je een keer op een donderdag in het IC bent.

2014-11-25 15:55:40

Sponsors