Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

[A] 2 kamers vrij Vechtstraat

Alide zegt:

Namens mijn huisgenoot Lidewij (en ik ook natuurlijk)

Hallo mooie mensen!   Vanaf 1 augustus komt er een hele fijne kamer vrij aan de Vechtstraat nummer 13a. De kamer is ongeveer 12 mgroot (vanwege een schuine wand is dit lastig in te schatten), heeft een mooi ruim balkonnetje en de kamer is heel licht door de grote ramen. De huur per maand inclusief internet, gas en electra is 270 euro.
Je deelt de keuken en wc met 1 ander en een verdieping hoger wonen 3 meiden waar je de badkamer mee deelt. 
Omdat de kamer al tijdens de zomervakantie vrij komt, is er voldoende tijd om alles, voor het studiejaar begint, in te richten. De kamer grenst aan een soortgelijke kamer, die wat ruimer is, maar geen balkon heeft. Ook die kamer komt vrij! Deze plek is ideaal voor jou en een vriendin, maar je kunt ook heel goed vrienden worden als je er woont (zo is dat bij mij gegaan :-)). Ten slotte: onze huisbaas wil graag christenen en alleen vrouwen in het huis. Dus dat is een vereiste voor jou :-). Ik hoor heel graag van je en laat je graag de kamer en het verdere huis zien!   Groetjes van Lidewij Ruitenburg Mailen kan naar alideopurk@gmail.com

2015-05-26 14:19:32

Sponsors