Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

gezocht; ligplaats voor boot

carolinespilt zegt:

Hai Ichthianen,

Ik heb een hele mooie boot, alleen geen ligplaats. En dat is minder mooi. t Gaat om een BM 16m2 (ong. 6.5 meter lang). Dus ik dacht, laat ik bij nsg een balletje opgooien. Heb jij (of je familie, vrienden, kennissen, vereniningsgenoten etc) een (vakantie)huisje met steiger zonder boot, of gewoon een vrije box, of weet je plekken waar je voor betaalbare prijzen een boot neer kan leggen, laat het weten. Iedereen met goeie ideeen mag altijd mailen of bellen!

Thanks!
Groetjes, Caroline
e; carolinespilt@hotmail.com
t; Bekend bij de webmasters

2010-02-17 10:43:48
Double U B zegt:

Dus ik dacht, laat ik bij n*g een balletje opgooien.


Dit is geen N*G Wink

En weet je zeker dat je je tel nummer hier op t forum wil zetten?

Helaas ben ik niet zo thuis in de boten-business, dus ik kan je niet helpen.

2010-02-17 10:55:29
Roberto zegt:

laat ik bij nsg een balletje opgooien


[flauwemodus]Aan ballen geen gebrek bij de N*G[/flauwemodus]

Je legt die boot toch wel in Fryslân neer he? Het enige wat je hier in Groningen met een boot kunt is dit:

caFlyh01w-g

2010-02-17 11:00:36
M zegt:

Tsss. Friezen die hier het forum vervuilen: Foei!

@ Caroline. Wat relatief goedkoop is, is de werf bij de jachthaven aan het paterswoldse meer. Het hangt er wel een beetje vanaf of je een trailer hebt of niet...

Verder denk ik dat gratis plekken erg schaars zijn omdat Groningen ideaal ligt voor zowel de friese meren, het paterswoldse meer, het lauwersmeer en de Waddenzee. Ik weet zo niets waar je hem goedkoper dan gewoon commercieel zou kunnen stallen (maar verschillende (oud)Ichthianen hebben ouders met een steiger in Friesland waar misschien een plekje vrij is, moet je daar wel heen willen.....)

Ow en een site: http://www.jachthavenzuidwesthoek.nl/. Ik denk dat je altijd aan deze prijzen moet denken bij het stallen van je boot.

2010-02-17 16:49:15

Sponsors