Ichthus Groningen

C.S.V. Ichthus Groningen

#STUDENTENLEVENMETGOD

Forumarchief

Kook jij voor mij? Kook ik voor jou!

LA ShakeIt zegt:

Hey allemaal!

Aanstaande dinsdag staat de eerste kick-off alweer voor de deur. Onze kring mag het spits afbijten door te koken, maar we kunnen helaas niet allemaal aanwezig zijn. Vandaar de vraag: kook jij voor mij (en al je mede-ichthianen)?

Het zou ons enorm helpen wanneer er nog een stuk of 3 mensen mee konden helpen, om te garanderen dat het eten ook echt om 1800 klaar staat. Help je mee? Dan kook ik op een nader te bepalen tijdstip voor jou! Je bent dan uitgenodigd om in Huize Terra DeLuxe 'uitbetaald' te worden voor je hulp van aanstaande dinsdag.

Ik hoop op vele reacties!

2009-09-26 18:08:30
Janne zegt:

Ja mensen, laat het snel weten of je komt helpen.
Het is vanaf een uurtje of 4, maar als je later kan mag dat ook.
Help
Zijn er ook 1 of 2 mensen die mij kunnen helpen met boodschappen halen? (vooral vervoeren naar de GHK) Bel/sms/mail me even.

2009-09-26 20:03:48
Double U B zegt:

Ik ben de dans al vaak genoeg ontsprongen om te koken op een GA (dankzij het MT), terwijl ik toch graag een potje mag koken.

Om een lang verhaal kort te maken: ik wil wel ff meehelpen, ik weet alleen niet of ik er om 4 uur kan zijn, ik ga het proberen, anders wordt het 5 uur.

2009-09-26 21:20:42
LA ShakeIt zegt:

Helemaal geweldig! We zullen met alle liefde binnenkort een keer voor jou gaan koken.

Meer mensen? Please? Help

2009-09-27 22:53:30
Pino zegt:

Als het hèèèèl hard nodig is, dan ben ik vanaf 15.00 uur beschikbaar om te helpen koken/sjouwen. Maar als er anderen graag willen helpen, dan heb ik ook nog wel anderen dingen die ik kan gaan doen Smile.

Laat dus maar even weten hoe hard het nodig is Question

2009-09-28 12:48:55
Casper zegt:

Tarz, ik wil graag dat jij kookt. Vroeger kookte je ook weleens voor me en dat is nu alweer een hele tijd geleden.

2009-09-28 17:42:41
Femke zegt:

Sorry, ik moet echt hard aan de studie (de planning is tot 5.35pm in de UB te zitten en dan als een razende naar de GHK te gaan), volgende keer misschien beter!

2009-09-28 18:53:53
LA ShakeIt zegt:

Als het hèèèèl hard nodig is, dan ben ik vanaf 15.00 uur beschikbaar om te helpen koken/sjouwen. Maar als er anderen graag willen helpen, dan heb ik ook nog wel anderen dingen die ik kan gaan doen Smile.

Laat dus maar even weten hoe hard het nodig is Question



Ik heb op Double U B na geen reactie gehad. Dus het zou heeeeeeel fijn zijn als je mee wilt helpen! En zeg nou zelf.. wie wil er nou niet een overheerlijke maaltijd in Huize Terra DeLuxe nuttigen? Wink

2009-09-28 20:11:45
Janne zegt:

Met alleen even helpen met boodschappen sjouwen/vervoeren zou ik al heel blij zijn.
Kun je om 15.45 bij de Aldi/Jumbo Korreweg zijn?

Wie komt er nog meer even helpen? Iemand van de kookkring misschien?
Help

2009-09-28 21:01:41
Pino zegt:

Kun je om 15.45 bij de Aldi/Jumbo Korreweg zijn?

Owke ik zal er zijn.

Tarz, ik wil graag dat jij kookt. Vroeger kookte je ook weleens voor me en dat is nu alweer een hele tijd geleden.

Ik zal extra mijn best doen voor je Smile

Ik heb op Double U B na geen reactie gehad.

Das triest Cool

Dus het zou heeeeeeel fijn zijn als je mee wilt helpen! En zeg nou zelf.. wie wil er nou niet een overheerlijke maaltijd in Huize Terra DeLuxe nuttigen? Wink

Ik ken de kwaliteit van de maaltijden in Terra DeLuxe niet, maar ben benieuwd...

2009-09-29 11:51:49

Sponsors