Forum

Parel254 feliciteert

huize Niet Normaal

In dit topic zullen de heren van Parelstraat 254 de actualiteit bijhouden door diegene te feliciteren waarvan zij dat nodig achten.

Zo timmyboy, waag het eens om dit te verplaatsen, het past wel degelijk bij actueel

You can get further with a kind word and a gun, than just with a kind word.

huize Niet Normaal

Carolien, van harte met je verjaardag! Wij wensen je alles toe wat je normaliter iemand anders ook toewenst op zijn of haar verjaardag.

Roberto

Nou zeg, Caro is niet zomaar ieman, dus zomaar felicitaties zijn ook niet op z'n plek. En wat is er mis met het PEER-topic?

En Christiaan, waag het niet om een feliciteer-poll aan te maken.

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

Sjoetje

Nummer 12!

Fais de l'Éternel tes délices, et il te donnera ce que ton coeur désire

huize Niet Normaal

Bram, jongen, de heren van Parel254 wensen je een allerbriljantst nieuw levensjaar toe en dat er nog maar veel allerbriljantste jaren mogen volgen.

LA ShakeIt
parel254

Bram, jongen...

En Tim!!

Goed.. als buurmeisje van parel254 is mijn felicitatie vast niet geldig in dit topic....

Timswa
parel254

Zo timmyboy, waag het eens om dit te verplaatsen, het past wel degelijk bij actueel

Je wilt toch niet zeggen dat dit onder opmerkelijke nieuwsfeiten of politieke ontwikkelingen valt? Wink

@ LA: Bedankt Smile En aangezien dit forum openbaar is, mag je overal posten. Zolang het maar niet te spammerig wordt, want dan zal ik toch echt maatregelen moeten nemen. Mr. Green

Pro Deo

Roberto

Ik wil Timswa ook van harte feliciteren met zijn verjaren. En dat is hartstikke ontopic.

huize Niet Normaal

Sarah, van harte met je verjaardag.

huize Niet Normaal

Wij willen bij deze met gepaste eerbied enige woorden richten tot wie u allen vergeten bent, maar nog steeds een grootse rol vervult binnen de carambolebiljart-scene: Frédéric Caudron. Eénenveertig jaar alweer, wat een zegen. Het beste gewenst en veel genade.

huize Niet Normaal

Het is alweer enige tijd geleden, maar er is nu dan ook werkelijke reden tot een felicitatie.

Barbie, van harte met het bereiken van de leeftijd van vijftig jaar. We hopen dat je nog een heleboel kleine meisjes en kinderlijke verzamelaars tot groot plezier mag zijn.

Arie

Wanneer word ik gefeliciteerd met mijn verhuizing?

Casper

Daar zullen we het eens over hebben.

huize Niet Normaal

Arie, gefeliciteerd met je verhuizing naar het GROEN, GROEN, knollen- knollenland.

HUIZE NIET NORMAAL!!!

Arie

En nog bedankt voor de gezellige konijnen! Heerlijk dat geknabbel aan je tenen, enzo...

huize Niet Normaal

Wat een prachtige dag om iemand te feliciteren. En dat is dus niet zomaar iemand, maar dat is Chris.

Chris, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het allerbeste gewenst voor het komende jaar.

LiNK

Dank, komt vast goed!

huize Niet Normaal

Wat is er nou mooier dan vandaag even iemand in het zonnetje te zetten omdat hij een jaar ouder is geworden. En niet zomaar iemand, niet zomaar een zonnetje en niet zomaar een jaartje: Stefan aka hardvision is vandaag 25 geworden!

Namens huize Niet Normaal een vrolijke dag vol goeds toegewenst.

Double U B

Ik dacht dat herman vandaag jarig was Rolling Eyes

Koffie

God gave me style and gave me grace
God put a smile upon my face

(Coldplay)

Roberto
huize Niet Normaal

Wat is er nou mooier dan vandaag even iemand in het zonnetje te zetten omdat hij een jaar ouder is geworden. En niet zomaar iemand, niet zomaar een zonnetje en niet zomaar een jaartje: Stefan aka hardvision is vandaag 25 geworden!

Namens huize Niet Normaal een vrolijke dag vol goeds toegewenst.

Wat een schitterende leeftijd! Stefan, gefeliciteerd!

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: