Forum

Meer dan 200 leden!

martinus
Mary-Ann

Ik was aan het koken, en daar kun jij vandaag nog van nagenieten martinus!
Bovendien, volgens mij was het ASO nog lang niet afgelopen om 23.24...

Gaan we met eten gooien (dit i.p.v. modder)? Mr. Green Maar heel erg bedankt Mary-Ann! Het was erg lekker!

Had je me wel mee mogen geven in een broodtrommeltje.. Lekker huiselijk! Mr. Green Halverwege het ASO zat ik even in een energiedipje. Toen Klarieke ook nog begon over duizeligheid trok ik het ff niet meer..

Somewhere we know that without silence words lose their meaning, that without listening speaking no longer heals, that without distance closeness cannot cure - Henri Nouwen

Roberto
martinus

Had je me wel mee mogen geven in een broodtrommeltje.. Lekker huiselijk!

Nou, ik werd door een paar mensen wel raar aangekeken toen ik gisteravond mijn trommeltje uit mijn tas haalde. Ik heb Caro nog een broodje huzarensalade aangeboden maar die sloeg ze af Rolling Eyes

Net op het ASO gehoord voor diegenen die niet aanwezig waren dat het officiële aantal nu op 164 ligt.

Ik heb zojuist de update van Anja's ledenlijst geplaatst op de site, en daar staan 165 mensen in. Alweer één erbij! Smile

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

naief meisje

paul it is!

Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger...

Gunvor L. Klevberg

welkom paul!

www.huizeindog.nl.nu
www.freewebs.com/huizeindog2/philosophy.wav

NSG_Hoog

Het precieze aantal weet ik niet, maar wij zijn op ongeveer 290 leden gekomen (115 eerstejaars).

Succes met het bewerken van jullie feutjes Happy

Heb jij ook zo'n zin in bitterballen?

Roberto
N*G

Die hebben we niet hoor, alleen eerstejaars Ichthianen die net als wij gewoon lid zijn Cool

Granny Duck
Roberto

Die hebben we niet hoor, alleen eerstejaars Ichthianen die net als wij gewoon lid zijn Cool

Eerstejaars Ichthianen of gewoon sjaars?

Proeme
Roberto

gewoon lid?

of gewoon officieel-niet-maar-we-doen-lekker-alsof-lid?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

Roberto
Proeme

of gewoon officieel-niet-maar-we-doen-lekker-alsof-lid?

Nee, meer officieel-wél-maar-we-doen-nog-een-paar-weken-lekker-alsof-bijna-helemaal-lid Mr. Green

T

Nou helemaal, bijna helemaal, half, of een beetje lid, lid is lid... en daar komen er steeds meer van bij gelukkig Mr. Green

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Proeme
Mr. T

Nou helemaal, bijna helemaal, half, of een beetje lid, lid is lid... en daar komen er steeds meer van bij gelukkig Mr. Green

ah, en met deze opmerking erbij heb ik denk ik de nieuwste forum-spammer ontmaskerd Smile

ga je voor de top10 van meest geposte berichten?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

Friezin
Proeme

ga je voor de top10 van meest geposte berichten?

Ik signaleerde een link met het avondeten gesprek gisteravond over dominantie van alle subfora op dit forum. Toen ik het forum opende leek dat aardig gelukt Smile

May the best day of your past be the worst of your future!

Retraite 2009 - Werken bij het Rijk

T

constante volledige dominantie bleek toch moeilijk, maar de top tien moet zeker lukken Wink

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

marit-goog

Wellicht zal jullie ledental binnenkort weer stijgen. Doorrrrr mij.
Maar is het misschien een idee om voordat ik lid word eens te komen kijken bij iets? Iemand tips?

Roberto
marit-goog

Wellicht zal jullie ledental binnenkort weer stijgen. Doorrrrr mij.
Maar is het misschien een idee om voordat ik lid word eens te komen kijken bij iets? Iemand tips?

Als het je leuk lijkt om lid te worden van Ichthus is onze gezamelijke avond komende dinsdag 20 maart een uitstekende gelegenheid. We gaan dan om 18:00 uur eten met elkaar, en om 20:00 uur begint de avond. Er komt een spreker en we gaan zingen met ons MuziekTeam. Als je even voor het eten aanmeldt bij secretaris Anja Belle, s…@icht.nl kun je altijd mee eten, maar je kunt ook om 20:00 uur komen.

Als je verder niemand kent, aarzel dan niet om iemand aan te spreken, onze bestuursleden zijn herkenbaar aan hun nette kleding Smile en altijd bereid om je meer te vertellen over onze fantastische vereniging. En om de anonimiteit van dit forum even te doorbreken: als je iemand met een blauw trui van de lustrumcommissie ('25 jaar Ichthus') aanspreekt heb je kans 1 op 5 dat je mij (Robert) te pakken hebt.

Oh ja, de avond is in de Goede Herderkerk

Friezin
Roberto

als je iemand met een blauw trui van de lustrumcommissie ('25 jaar Ichthus') aanspreekt heb je kans 1 op 5 dat je mij (Robert) te pakken hebt.

Kans 1 op 4 zelfs, want helaas moet ik de kick-off missen Sad

Sjoetje
Friezin

als je iemand met een blauwe trui van de lustrumcommissie ('25 jaar Ichthus') aanspreekt heb je kans 1 op 5 dat je mij (Robert) te pakken hebt.

Kans 1 op 4 zelfs, want helaas moet ik de kick-off missen Sad

2 op 4, er lopen immers 2 roberts in een blauwe lustrumtrui ja

Fais de l'Éternel tes délices, et il te donnera ce que ton coeur désire

Friezin
Sjoetje

2 op 4, er lopen immers 2 roberts in een blauwe lustrumtrui ja

Inderdaad. Alle mannen in blauwe lustrumtruien heten Robert Very Happy

marit-goog

Oh kijk dat is handig. Ik denk dat ik wel kan komen dinsdag Smile Lijkt me leuk.

Gunvor L. Klevberg

Hoe zie je er zelf uit?

Dan kunnen we met een heel leger ichthianen op je afstormen...

www.huizeindog.nl.nu
www.freewebs.com/huizeindog2/philosophy.wav

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: