Forum

Meer dan 200 leden!

Edd
Mr. T

beetje PR en een toffe KEIweek

Er komt íétsje meer bij kijken, maar daar horen jullie binnen nu en een paar weken alles over!

You will respect my authoritah!

Proeme

er zitten zoveel enthousiaste EH-mensen bij Ichthus. Kunnen die niet even naar de EH gaan en daar 100 nieuwe leden wegplukken?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!
Kingdom's Battle was ook heel tof.

Fruityfly

Volgens mij is het huidige ledenaantal ongeveer 158 (het kan een halfje meer of minder zijn hoor...)

PUUR en alleen daarom!

Proeme

wie is die halve dan?

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!

omeaart
Proeme

er zitten zoveel enthousiaste EH-mensen bij Ichthus. Kunnen die niet even naar de EH gaan en daar 100 nieuwe leden wegplukken?

Dan worden we helemaal overspoeld... Rolling Eyes

visjeseter

Is dat erg dan? Als we dan ook overspoeld worden door de Heilige Geest, gaat het helemaal goedkomen!

Roberto

EH = heilige geest? wat gaat hier mis? HmmRazz

When it comes to wanting what’s real, there’s no such thing as greed - OTR

Simpel

Ja, als je niet op de EH hebt gezeten, laat je je leiden door je eigen wil (check Rom. 8 ) Razz

Marrem, hoe meer EH'ers, hoe meer vreugd zeg ik altijd maar.

www.jelleopurk.hyves.nl

"Zo is er dan nu geen veroordeling voor hen, die in Christus Jezus zijn." (Rom. 8:1)

milo

voor 200 leden moeten we toch wel aan een fusie denken Mr. Green

Come to me you unkosher delight! Razz

T
CassanovA.A.P

voor 200 leden moeten we toch wel aan een fusie denken Mr. Green

Tss wat is dat nou weer voor een geloof... Wat de navigators kunnen, kunnen wij ook. Reach out loud!!! (LEVE de KEI!!!) Mr. Green

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Proeme

precies, share the gospel in your relations!

overigens ben ik dan wel van mening dat evangeliseren niet als doel moet hebben dat SES Ichthus Groningen groeit, maar dat Gods koninkrijk groeit.

www.ichthusretraite.nl

Werken bij het Rijk!

T

Ben benieuwd hoeveel leden het gaan worden, aan de KEI zal het iig niet gaan liggen. (check http://kei.icht.nl)

Not my will or my plans or the way I want it. I'm so tired of my hands in the way. So reveal to these eyes the true heart of my Father, today Lord teach me how to pray

Timswa

Optimist...

Pro Deo

T

Jazeker. Geloof heet dat Wink.

dirk
Mr. T

Jazeker. Geloof heet dat Wink.

ik bespeur iets van een op gevoel gebaseerde aanname Wink

Koffie Ergo Censeo Incubonem Delendum Esse

T

Ik bespeur kritiek. En ik wil best een topic over gevoel openen ergens en uitleggen waarom we zo langs elkaar heenpraten gisteren. Maar dit is meer een overtuiging uit de Bijbel die in mijn hart is geplant door de Heilige Geest (ofzo Razz snap jij het nog wel? Wink)

nakolis

tondo, hoeveel leden hebben we volgend jaar september?

"Oh momma, I gotta get buff now.. "

dirk
nakolis

Mr. T, hoeveel leden hebben we volgend jaar september?

20 die een christelijke opvoeding hebben moeten ontberen (@profetische woorden op startweekend), uiteraard bovenop de standaardinstroom Razz
dat maakt ongeveer 160, terug bij af Wink

Koffie Ergo Censeo Incubonem Delendum Esse

T

Niet terug bij af, wederom in de lift. Want wij zullen opgaan en niet neergaan, de kop zijn en niet de staart (of was dat alleen voor Israel bedoeld?)
Het is echt zo dat als we uit gaan reachen en laten zien dat God er is en dat samen doen dat mensen dan vanzelf ook wel ichthus gaan zien en er heel erg in geinteresseerd gaan worden. We moeten God maar laten zien en als we dat op de eerste plaats zetten en Hem gaan vertrouwen voor Zijn plan met ichthus dan is er niets wat onmogelijk is. Tis tijd om gewoon als Elia te gaan geloven dat God Zijn werk gaat doen en Zichzelf gaat laten zien.

Natuurlijk is de PR ook gewoon belangrijk en moeten de goede scholen ook gewoon langs worden gegaan, maar als de harten en ogen de goede kant opstaan kan Gods zegen niet uitblijven me dunkt.

Friezin
Mr. T

Natuurlijk is de PR ook gewoon belangrijk

Hoor ik daar een sollicitatie voor de PRcie? Razz

May the best day of your past be the worst of your future!

Retraite 2009 - Werken bij het Rijk

Gebruikersnaam:

Wachtwoord: